+32 (0)38 08 71 49

Stuur ons een email

Allgifts.be

Klantenservice

Één van onze sterke punten is onze ruime ervaring in branche van promotieartikelen. Via onze referenties en klantbeoordelingen is te zien welke tevreden klanten u voor zijn geweest. Daarnaast zijn wij lid van de branchevereniging PPP en leveren wij volgens de Code of Conduct.

Veelgestelde vragen

Zelf doen
  • Mijn Allgifts.nl
  • Mijn Allgifts.nl
    Inloggen/uitloggen
    Mijn gegevens
    Mijn gegevens wijzigen
    Mijn bestelling(en)
    Orderstatus
    Leverdatum
    Orderhistorie

  • Inschrijven nieuwsbrief
  • Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze nieuwste producten, scherpe aanbiedingen en bestsellers! Bekijk onze nieuwsbrieven.

  • Uitschrijven nieuwsbrief
  • Via de link onderaan onze nieuwsbrief kunt u zich uitschrijven.

  • Een klacht melden
  • Allgifts.nl streeft ernaar om altijd kwalitatief goede promotieartikelen te leveren en eventuele klachten goed af te handelen. Wij proberen de kwaliteit van onze promotieartikelen continue te controleren om kwaliteit te waarborgen. Het kán echter voorkomen dat uw artikelen onverhoopt defect zijn. Wanneer dit het geval is, neemt u dan a.u.b. direct telefonisch of per mail contact met ons op. Laat ons weten wat het probleem is en wij zullen zorgen voor een passende oplossing.

Bedrukkingsinformatie
  • In welk formaat moet ik mijn opdruk aanleveren?
  • Uw logo of slogan moet uiteraard zo goed mogelijk op de gekozen producten worden gedrukt. Daarom is het belangrijk dat u het te bedrukken bestand op de juiste wijze aanlevert. Hoe dat moet? Daar helpen wij u bij! Uw logo kunt u bij uw bestelling meesturen. Dit bestand kunt u het beste aanleveren in AI, EPS of PDF-bestanden. De bestanden moeten zijn opgemaakt in vectoren voor het juiste drukresultaat. Als uw logo tekst bevat moet u dit omzetten naar letteromtrekken. Vergeet niet het PMS-nummer te vermelden voor de juiste kleur. Heeft u niet de juiste bestanden? Geen probleem wij zetten uw logo gratis om. Kijk hier voor uitgebreide informatie over drukbestanden.

  • Logo aanleveren
  • Wanneer u het gewenste relatiegeschenk heeft geselecteerd en de benodigde gegevens heeft ingevoerd, drukt u op de button ‘Bestellen’. Wanneer u kiest voor ‘bestellen’ komt u in het afrondingsscherm. Onder ‘Bedrukking’ kunt u aangeven of u het artwork per mail stuurt of meteen uploadt.

  • PMS kleuren
  • Het artwork voor de opdruk op uw promotionele product moet worden aangeleverd in Pantone Matching System (PMS) kleuren. PMS staat voor Pantone Matching System. Dit is een wereldwijd systeem voor kleuren. Door dit systeem aan te houden, ontstaan er geen onduidelijkheden over een bepaalde huiskleur.

    Wellicht bent u niet bekend met de PMS kleuren. Daarom geven wij korte uitleg over deze kleuren. Voor een opdruk in kleu PMS-kleurenr hebben wij een PMS-nummer nodig. Wit en zwart zijn uitzonderingen, deze ‘kleuren’ hebben geen PMS-nummer. Geeft u hierbij gewoon ‘wit’ of ‘zwart’ aan.

    Voor een overzicht van de PMS kleuren bekijkt u onze kleurenwaaier.

  • Bedrukkingstechnieken
  • Wij kunnen uw relatiegeschenken op zes verschillende manieren bedrukken. Bekijk onze pagina waar al deze druktechnieken op een rij gezet zodat u goed op de hoogte bent van de mogelijkheden.

  • Digitale drukproef
  • Het is belangrijk dat u weet hoe uw relatiegeschenken er uit komen te zien. Daarom sturen wij al onze klanten een digitale proefdruk toe. Deze proefdruk ontvangt u doorgaans binnen één tot drie werkdagen via de e-mail. Wij proberen zo te voorkomen dat u artikelen ontvangt waar u niet tevreden over bent. Pas nadat u akkoord hebt gegeven zullen we de bestelde producten gaan bedrukken.

  • Onbruikbaar artwork
  • Om uw promotionele product mooi te bedrukken hebben wij uw logo of artwork altijd nodig als gevectoriseerd AI, EPS of PDF bestand. Hiermee wordt het beste drukresultaat bereikt.

    Niet het juiste artwork in uw bezit?
    Wij zetten het artwork gratis* voor u om naar een kwalitatief EPS-bestand. *Wilt u dit bestand ook ontvangen? Dan betaalt u eenmalig €47,50. Kijk hier voor uitgebreide informatie over drukbestanden

Betalen & geldzaken
  • Bankgegevens
  • IBAN: NL79RABO0127840656
    BIC: RABONL2U
    BTW: NL819350096B01
    KVK: 08174590

  • Moet ik direct afrekenen?
  • Bij zowel bedrukte als onbedrukte bestellingen kunt u kiezen uit betaling via iDeal of bankoverschrijving. Wij sturen u per mail een digitale factuur. Nadat uw betaling in goede orde is ontvangen, kunnen wij de bestelling naar u toezenden. Bij bedrukte en onbedrukte bestellingen dient er eerst betaald te worden voordat uw bestelling uitgeleverd wordt.

  • Betaling met iDeal
  • U kunt in onze webshop betalen met iDeal. Dit is een veilige en snelle betaalwijze.

  • Betalingstermijnen
  • Bij bedrukte bestellingen varieert de betalingstermijn van 3 - 8 dagen, afhankelijk van de levertijd. Het is belangrijk dat u onthoudt dat de snelheid van de betaling invloed heeft op de levertijd. Hoe sneller u betaalt, hoe sneller uw geschenken geleverd kunnen worden.

Bestellen
  • Onze promotieartikelen
  • Bent u op zoek naar een relatiegeschenk? Voor ieder einddoel en voor elk budget heeft Allgifts.nl een geschikt product. Bij ons heeft u de keuze uit bijna 35.000 relatiegeschenken! Doordat onze prijzen variëren, kunnen goedkope én luxe relatiegeschenken worden geleverd. Ook kunt u bij ons terecht voor gepersonaliseerde geschenken. Deze producten worden volledig aangepast aan uw wensen, zoals kleur, afmetingen, huisstijl en allerlei andere extra’s.

  • Sample / proefmodel
  • Om de kans op een tevreden klant te verhogen, zijn wij bereid u een sample of proefmodel van het gewenste product op te sturen. U kunt een sample bestellen via onze website door de button ‘sample opvragen’ aan te vinken bij het product. Dit sample dient ter beoordeling van o.a. de kleur, kwaliteit en afmetingen. Mocht er binnen 10 dagen een bestelling voortkomen uit het sample, dan worden deze kosten kwijt gescholden. Wanneer er geen bestelling volgt, zullen wij de samplekosten doorberekenen.

    Omdat een sample bedrukken veel kosten met zich meebrengt, sturen wij een sample altijd onbedrukt naar u op. Na een bestelling zullen wij een digitale drukproef ter goedkeuring sturen. Na uw akkoord gaat het productieproces van start.

    U kunt maximaal drie aantal samples bestellen.

    Let op! Samples worden niet retour genomen. De kosten van het terugsturen en het terug op voorraad nemen, zijn vaak hoger dan het promotieartikel zelf.

  • Bestellen bij Allgifts.nl
  • Om te voorkomen dat u bij het bestellen van uw relatiegeschenk vastloopt, hebben wij voor u een stappenplan gemaakt dat u door het bestelproces heen loopt. Hieronder vindt u dit stappenplan.

  • Levertijden
  • De levertijd van onze geschenken varieert. Onbedrukte geschenken kunnen wij doorgaans binnen één tot drie werkdagen bij u afleveren. Als u wilt dat we uw artikelen bedrukken, wordt de levertijd langer. U heeft keuze uit drie verschillende levertermijnen. Van spoedlevering in een week, een snelle levering in twee weken en een normale levertijd van drie weken. Het is belangrijk dat u onthoudt dat de snelheid van uw betaling invloed heeft op de levertijd. Hoe sneller u betaalt, hoe sneller uw artikelen geleverd kunnen worden.

  • Bestelling volgen
  • Na uw bestelling ontvangt u een link waar u de actuele status van uw order kunt volgen. Zo kunt u volgen wat de orderstatus is, de verwachte leverdatum, orderhistorie, factuurstatus, etc.

    1 Selecteer in de navigatiebalk bovenaan het scherm ‘Assortiment’. 2 Links op het scherm selecteert u de categorie waarin het door u gewenste artikel zich bevindt. U kunt ook specifiek op zoek naar een product door een zoekopdracht in te voeren. 3 Kies een relatiegeschenk. 4 Selecteer het aantal stuks dat u wilt bestellen, de kleur van het artikel, het aantal kleuren van bedrukking en de manier waarop wij bedrukken. 5 Aan de rechterzijde van uw computerscherm ziet u de oranje button ‘Bestellen. Als u op deze button klikt, belandt uw bestelling in de winkelmand. 6 U kunt nu uw bestelling gaan voltooien. Wanneer u heeft gekozen om het artikel te bedrukken, zal gevraagd worden naar het te bedrukken bestand. Dat kunt u nu gaan uploaden. Wilt u liever persoonlijk het artwork aanleveren? Mail de gegevens dan naar ons toe. 7 Registreer uzelf als klant van Allgifts.nl of log in met uw bestaande account. 8 Rond uw bestelling af.
  • Bestelling annuleren
  • Alle directe/indirecte kosten kunnen in rekening worden gebracht tot 100% van de orderwaarde. Neem hier voor contact op met +32 (0)38 08 71 49

  • Is mijn bestelde artikel op voorraad?
  • Bij de meeste artikelen op onze website staat de voorraad per kleur vermeld. Ook is er te zien of er nog nieuwe binnenkomst van voorraad wordt verwacht en wanneer. Indien er geen voorraadinformatie beschikbaar is, neemt u dan contact met ons op.

  • Meerdere bestellingen tegelijk plaatsen?
  • U kunt eenvoudig meerdere bestellingen in het winkelmandje plaatsen. Nadat u uw eerste bestelling heeft geplaatst kunt u kiezen voor ‘Doorgaan met winkelen’. U kunt zo meerdere orders in een keer plaatsen.

  • Meerdere kleuren bestellen?
  • Dat is geen probleem. U kunt meerdere kleuren selecteren. De staffelkorting wordt berekend over het totaal aantal ongeacht de kleur.

Veiligheid & privacy
  • Privacyverklaring
  • Allgifts.nl respecteert de privacy van bezoekers van haar website en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij verwerken uw persoonsgegevens op een wijze, die in overeenstemming is met de eisen die door de Wet Bescherming Persoonsgegevens worden gesteld.

  • Doeleinden van de gegevensverwerking
  • Uw persoonsgegevens worden door ons verwerkt voor het aangaan en uitvoeren van overeenkomsten met betrekking tot het leveren van relatiegeschenken en het beheren van de daaruit voortvloeiende relaties, met inbegrip het uitvoeren van activiteiten gericht op de vergroting van het klantenbestand. Als u een contact- of bestelformulier op onze website invult, of ons een e-mail stuurt, dan worden de gegevens die u ons toestuurt bewaard zolang als nodig is voor de volledige beantwoording en afhandeling daarvan, naar de aard en inhoud van het formulier of uw e-mail.

  • Klikgedrag en bezoekgegevens
  • Op onze website worden algemene bezoekgegevens bijgehouden. In dit kader kunnen met name het IP-adres van uw computer, de eventuele gebruikersnaam, het tijdstip van opvraging en gegevens die de browser van een bezoeker meestuurt, worden geregistreerd en worden gebruikt voor statistische analyses van bezoek- en klikgedrag op de website. Wij gebruiken deze gegevens tevens om de werking van de website te verbeteren. Wij proberen de verzamelde gegevens zo veel mogelijk te anonimiseren. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt.

  • Google Analytics
  • Wij maken gebruik van Google Analytics om bij te houden hoe gebruikers onze website gebruiken. De hiermee verkregen informatie wordt, met inbegrip van het adres van uw computer (IP-adres), overgebracht naar en door Google opgeslagen op servers in de Verenigde Staten. Google gebruikt deze informatie om bij te houden hoe onze website gebruikt wordt, om rapporten over de website aan ons te kunnen verstrekken en om haar adverteerders informatie over de effectiviteit van hun campagnes te kunnen bieden. Google kan deze informatie aan derden verschaffen indien Google hiertoe wettelijk wordt verplicht, of voor zover deze derden de informatie namens Google verwerken. Wij kunnen hier geen invloed op uitoefenen.

Verzendingen
  • Geen transportkosten
  • Als uw bestelling afgeleverd moet worden op één bezorgadres binnen de Benelux, betaalt u geen transportkosten. De kosten voor verzendingen buiten de Benelux zijn afhankelijk van gewicht en afstand. Weten wat het kost om buiten de Benelux te bezorgen? Vraag een offerte op via verkoop@allgifts.nl.

  • Welke bezorgdienst?
  • Dit verschilt per te leveren product en is altijd verschillend. Uw bestelling wordt bezorgd door de volgende vervoerders: DHL, GLS, DPD, PostNL en UPS. In uitzonderlijke gevallen kan dit een andere vervoerder zijn.

  • Volgen met Track & Trace?
  • Wanneer uw producten worden overgedragen aan de bezorgdienst, ontvangt u (bijna altijd) van ons een mail met een link naar ons track & trace pagina. Op deze persoonlijke pagina kunt u uw pakket volgen en zien wanneer u deze kunt verwachten.

  • Kan ik de artikelen bij jullie ophalen?
  • Nee, dat is helaas niet mogelijk. Wij beheren zelf geen voorraden op ons kantooradres.

Suggesties & klachten
  • Ik wil een op maat gemaakt artikel
  • Wilt u graag een volledig gepersonaliseerd geschenk die aansluit bij uw huisstijl en bedrijfsboodschap? Allgifts.nl verzorgt niet alleen standaard producten, maar ook uw custom made relatiegeschenken. Stel zelf uw eigen geschenk samen: bepaal de PMS-kleur, afmetingen, het ontwerp, de bedrukking en andere extra’s! Uiteraard kan het ook gaan om een standaard product in grote oplages zoals sleutelhangers of pennen. Allgifts.nl vertaalt uw wensen naar een origineel, custom made product.

    Ik wil een op maat gemaakt artikel
    Wilt u graag een volledig gepersonaliseerd geschenk die aansluit bij uw huisstijl en bedrijfsboodschap? Allgifts.nl verzorgt niet alleen standaard producten, maar ook uw custom made relatiegeschenken. Stel zelf uw eigen geschenk samen: bepaal de PMS-kleur, afmetingen, het ontwerp, de bedrukking en andere extra’s! Uiteraard kan het ook gaan om een standaard product in grote oplages zoals sleutelhangers of pennen. Allgifts.nl vertaalt uw wensen naar een origineel, custom made product.
    Heeft u een product dat u wilt laten ontwikkelen / ontwerpen en wilt u graag informatie? Dat kan! U kunt contact met ons opnemen en laat u informeren over ontwerpen, kosten en transport.

  • Een klacht melden?
  • Allgifts.nl streeft ernaar om altijd kwalitatief goede promotieartikelen te leveren en eventuele klachten goed af te handelen. Wij proberen de kwaliteit van onze promotieartikelen continue te controleren om kwaliteit te waarborgen. Het kán echter voorkomen dat uw artikelen onverhoopt defect zijn. Wanneer dit het geval is, neemt u dan a.u.b. direct telefonisch of per mail contact met ons op. Wij zullen de klacht in behandeling nemen en samen met u tot een passende oplossing komen! Wij houden u graag tevreden!

Contactformulier

Velden met * zijn verplicht.

Bedrijfsinformatie

  • Adres:
  • Postcode:
  • Woonplaats:
  • E-mailadres:
  • Rabobank:
  • BTW nummer:
  • KvK (Zwolle):
  • Ferdinand Bolstraat 25
  • 8021 ES
  • Zwolle
  • Info@allgifts.nl
  • NL79RABO0127840656
  • NL 819350096B01
  • 08174590

Het Allgifts.nl team

Lex van den Bosch

Directeur

Lex is als eigenaar verantwoordelijk voor de algehele leiding en biedt actief ondersteuning op het gebied van marketing en in- en verkoop.

Gerard-Jan Mijnheer

Directeur interne zaken

Gerard-Jan is als directeur interne zaken van Allgifts.nl eindverantwoordelijk voor personeelszaken, IT development en customer service.

Femke Witte

Directieassistente

Als directieassistente is Femke de schakel tussen de medewerkers en de directie. Daarnaast is zij verantwoordelijk voor de personeelsadministratie.

Esther Lentz

Marketing & communicatie manager

Esther is verantwoordelijk voor alle marketing en communicatie activiteiten. Zij houdt zich o.a. bezig met promotionele acties en publiciteitscampagnes.

Eva van Huffelen

Accountmanager

Eva is één van onze enthousiaste verkopers. Ze denkt graag met u mee, van aanvraag tot bestelling. Ook onderhoudt ze met veel plezier het contact met nieuwe en bestaande klanten.

Bas Conradie

Teammanager

Bas is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen het Allgifts team. Daarnaast houdt hij zich bezig met actieve verkoop en onderhoudt hij contact met nieuwe en bestaande klanten.

Arrien van Scheijndel

Sales Support

Arrien verwerkt de binnenkomende orders van Allgifts.nl en beantwoordt telefonisch veel vragen van klanten. Daarnaast controleert ze alle inkoopfacturen.

Michel Mulder

Orderbegeleiding

Michel verwerkt de binnenkomende orders bij Allgifst.nl.Daarnaast onderhoudt hij nauw contact met de leveranciers en houdt zich bezig met productmanagement.

Els van Vliet

Financieel medewerker

Els is hoofd van de financiële afdeling van Allgifts.nl. Als verantwoordelijke van de crediteuren- en debiteurenadministratie verzorgt zij alle in- en uitgaande betalingen.

Edwin Schipper

Grafische vormgever

Edwin ontwerpt o.a. de nieuwsbrieven, website(s) en het drukwerk. Daarnaast staat hij klaar om een digitale impressie te maken voor uw producten.

Jeroen Kwakkel

IT

Jeroen is verantwoordelijk voor de IT bij Allgifts.nl. Hij zorgt ervoor dat u als klant geen problemen ondervindt en dat onze website altijd actueel en innoverend is.

Paula van Lente

Marketing & communicatie manager

Paula is binnen de afdeling Marketing o.a. verantwoordelijk voor de inhoud van de nieuwsbrieven, (SEO)teksten en het bedenken en uitvoeren van marketingacties. Daarnaast begeleidt ze de stagairs op deze afdeling en coördineert ze de planning van de afdeling Studio.

Meer informatie

Chat support

Kan ik u helpen?

offline

Sluit venster